Uncategorized @fa

لیست قیمت فن آکسیال روز 8 اردیبهشت 1403

لیست قیمت فن آکسیال

لیست قیمت فن آکسیال

   

فن آکسیال

 

امروزه در اکثر صنایع از انواع فن آکسیال به منظور کارهای مختلفی استفاده می‌شود. در حال حاضر گستره وسیعی از انواع فن آکسیال متناسب با شرایط دمایی و آب و هوایی مختلف در کابردهای مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، برخی از انواع فن صنعتی آکسیال توانایی تحمل جریان هوای بیش از 400 درجه سلسیوس را به مدت زمان 2 ساعت دارند که به همین دلیل می‌توان از آن ها در کارخانه های ذوب آهن، تولید شیشه و سایر صنایعی که با دماهای بالا کار می‌کنند، استفاده نمود.

همچنین باید در نظر داشت که گستره وسیعی از مدل های مختلف فن آکسیال صنعتی با فناوری EC ساخته شده‌اند که می‌توانند حجم هوای زیادی را با مصرف کمتر انرژی نسبت به سایر انواع فن آکسیال، انتقال دهند.

فن آکسیال صنعتی

انواع فن آکسیال

 

همانطور که گفته شد، در حال حاضر در بسیاری از صنایع از فن های آکسیال استفاده می‌شود. انواع فن آکسیال به چند دسته اصلی تقسیم بندی می‌شود.

  • فن آکسیال کامپکت
  • فن آکسیال صنعتی در سایزهای بزرگ

دسته‌بندی های دیگری نیز برای انواع فن اکسیال بر حسب طراحی و نوع کاربرد آن‌ها در نظر گرفته می‌شوند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • فن آکسیال صنعتی بدون قاب
  • فن آکسیال صنعتی با سبد محافظ
  • فن آکسیال صنعتی بین کانالی
  • فن آکسیال ضد انفجار
  • فن آکسیال با تسمه و پولی

فن آکسیال سردخانه ای

استفاده از فن آکسیال صنعتی در مبدل‌های حرارتی و کندانسورها

 

در کندانسورهای هوا خنک (air-cooled condensers)، حرارت زیاد مبردی که به گاز تبدیل شده، به هوای محیط اطراف انتقال می‌یابد. در این کندانسورها از انواع فن آکسیال صنعتی (به عنوان مثال فن 80 سانت W6D800GD0101 ساخت شرکت ebm) به منظور دفع حرارت از قسمت پره‌های (Fin) مبدل حرارتی استفاده می‌شود. این عمل تا زمانی که سیال مبرد به صورت کامل به مایع تبدیل شود، ادامه پیدا می‌کند. در چنین فرآیندی دو نکته مهم باید در نظر گرفته شود. اول اینکه عمل انتقال حرارت به درستی و بهترین حالت ممکن صورت پذیرد و همچنین میزان مصرف انرژی در هنگام انجام این فرآیند در کمترین حد ممکن باشد.

بنابراین انتخاب صحیح فن صنعتی آکسیالی که در کندانسورهای هوا خنک مورد استفاده قرار می‌گیرند عملی بسیار مهم است. برخی از ویژگی هایی که فن آکسیال صنعتی مورد استفاده در کندانسور باید داشته باشد عبارتند از:

  • طراحی مقاوم به منظور استفاده در محیط های بیرون ساختمان
  • مصرف کم انرژی و بازده کاری بالا
  • داشتن قابلیت نصب آسان و سازگاری با سایر تجهیزات

فن آکسیال کندانسوری

فن آکسیال صنعتی در خشک کن ها

 

در بسیاری از موارد نیاز است تا میزان رطوبت موجود در محصول نهایی یک فرآیند کاهش یافته و یا اینکه محصول به صورت کامل خشک شود. در چنین مواردی از انواع خشک کن صنعتی استفاده می‌شود. عمل خشک کردن محصولات با کمک تبخیر و یا مواد افزودنی خشک کن صورت می‌گیرد. خشک کردن محصولات در زمینه‌های کشاورزی مدرن (خشک کردن دانه های زراعی برداشت شده مانند گندم و جو)، جنگلداری، مصالح ساختمانی، صنایع غذایی (خشک کردن سبزی و میوه) و… صورت می‌گیرد. به عنوان مثال به منظور خشک کردن چای برداشت شده از مزرعه ها، از خشک کن های صنعتی استفاده می‌شود. تصویر زیر شماتیک کلی یک دستگاه خشک کن چای را نشان می‌دهد.

خشک کن صنعتی

یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در دستگاه های چای خشک کن، انواع فن آکسیال می‌باشند. فن آکسیال یا فن های اکسیال موجود در دستگاه گرمای تولید شده توسط پمپ حرارتی را به صورت یکنواخت در محیط داخلی خشک کن پخش می‌کنند تا فرآیند خشک شدن برگ های چای به خوبی صورت گیرد. سپس این هوای گرم دوباره توسط یک یا چندین فن آکسیال به محیط خارجی خشک کن هدایت می‌شود.

فروشگاه تهویه توس

 

در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی تهویه توس انواع فن صنعتی از نوع آکسیال، سانتریفیوژ (رادیال)، کامپکت از برندهای برتر تولید کننده فن در دنیا نظیر ebm، زیلابگ، رزنبرگ، BVN و… قابل خرید و سفارش هستند. در ادامه متن لیست قیمت برخی از انواع فن آکسیال صنعتی در فروشگاه تهویه توس آورده شده است.

ردیفمدل فن آکسیالبرندقیمت
1W6D800GD0101ebm papstخرید از فروشگاه تهویه توس
2W3G800KU2103
ebm papstخرید از فروشگاه تهویه توس
3S4D710AF0101ebm papstخرید از فروشگاه تهویه توس
4S4D630CD0111ebm papstخرید از فروشگاه تهویه توس
5S4D500AM0301ebm papstخرید از فروشگاه تهویه توس
6FTP6D800Sزیلابگخرید از فروشگاه تهویه توس
7FTP6D710Sزیلابگخرید از فروشگاه تهویه توس
8FTP4D600Sزیلابگخرید از فروشگاه تهویه توس
9FTP4E200Sزیلابگخرید از فروشگاه تهویه توس
10فن ضد انفجارسفارشیسفارش در فروشگاه

کسب اطلاعات بیشتر

با توجه به اینکه شرکت مهر تهویه توس به صورت دوره ای فن های مورد نیاز در بازار ایران را بر حسب نیاز صنایع موجود می کند، جهت اطلاع از موجود بودن فن های شرکت ebm و همچنین قیمت محصولات لطفا با شماره های زیر (بخش مهندسی فروش) تماس برقرار نمایید:

واتساپ: 989002158949+

ایمیل:  marketing@tahviehtoos.com

مقالات مرتبط