شرکت کامفری (Comefri)

فن سانتریفیوژ کامفری

معرفی شرکت کامفری:

گروه کامفری نزدیک به پنجاه سال است که در زمینه مهندسی، تولید و توزیع جهانی فن‌های سانتریفیوژ با کیفیت و عملکرد برتر فعالیت می‌کند. کامفری در سال 1972 در منطقه فریولی ونتزیا جولیا در شمال شرقی ایتالیا تأسیس شد و به تدریج در کشورهایی چون آلمان، فرانسه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، چین و ترکیه توسعه یافت.

شرکت مادر:

Comefri SpA شرکت مادر گروه کامفری است که در دو واحد صنعتی در ایتالیا واقع شده است: کارخانه‌ای در Magnano in Riviera با مساحت 14,500 متر مربع و کارخانه‌ای در Artegna با مساحت 6,300 متر مربع، که در مجموع حدود 160 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

فن سانتریفیوژ کامفری

تاریخچه:

از زمان تأسیس در سال 1972، کامفری در طراحی، تولید و توزیع فن‌های سانتریفیوژ در سراسر جهان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. این موفقیت‌ها نتیجه تلاش‌های نیروی کار متعهد و کارکنانی است که همواره آماده پذیرش مسئولیت‌ها و چالش‌های جدید هستند.

گواهینامه‌ها:

از سال 1987، Comefri SpA توسط BSI (مؤسسه استاندارد بریتانیا) بر اساس استاندارد BS 5750 ثبت شده و همچنان سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس نسخه کنونی استاندارد UNI EN ISO 9001 اداره می‌کند.

آزمایشگاه‌ها:

آزمایش‌های محصولات در آزمایشگاه‌های کامفری بر اساس استانداردهای ISO، AMCA، BS، و DIN انجام می‌شود. در سال 2006، آزمایشگاه تست کامفری با افزودن اتاق بازتابنده برای تست داده‌های صوتی بر اساس AMCA 300 و ISO 13347 گسترش یافت.

فن سانتریفیوژ کامفری

با توجه به اینکه هلدینگ تهویه توس آماده تامین محصولات مورد نیاز مشتریان خود می باشد در صورت نیاز به خرید هرگونه محصول از شرکت نیکوترا یا برندهای دیگر مانند ebm ( ای بی ام ) ، BVN ، Comefri ( کامفری ) و هر برند دیگری با بخش مهندسی فروش تماس حاصل نمایید.

  • تلفن: 58949-021
  • واتساپ: 989002158949
  • ایمیل: Marketing@tahviehtoos.com

یا از فرم درخواست مشاوره و فروش  برای ارسال درخواست خرید یا طرح سوال خود  و آگاهی از فن های موجود استفاده فرمایید.