فن های محوری EC نوع HyBlade

فن های محوری EC نوع HyBlade

فن های محوری EC جدید از نوع HyBlade  برای تهویه

 

شرح کلی : کاتالوگ فن های محوری مدل HyBlade از سری فن های EC با نگاهی بر فن های فشار بالا و پایین در این گروه سعی در معرفی آنها دارد. همانطور که نیازهای جهانی هر روزه برای مصرف انرژی کمتر و دسترسی به فناوری های سبز green technology بیشتر می شود، تکنولوژی EC نیز به عنوان راه حلی موثر در این راستا در طراحی فن های شرکت ebm به کار بسته شده است. به طور مثال در بخش کشاورزی اهمیت استفاده از این نوع فناوری ها بسیار مهم می باشد. این کاتالوگ راهنمایی است برای انتخاب فن های یاد شده از قطر 500 تا 1250 میلی متر که دارای حجم هوادهی تا 58000 متر مکعب در ساعت یا همان 34000 فوت مکعب بر دقیقه می باشند. از لحاظ مصرف انرژی الکتریکی در مقایسه با یک  فن AC در یک رده عملکردی و بسته به سیکلهای عملردی تا 70 درصد امکان صرفه جویی انرژی وجود دارد.

نحوه نصب: طراحی به گونه ای انجام شده است که آسانترین نحوه نصب برای کاربر مهیا گردد. جه محل نصب حالت کانالی داشته باشد و چه برای نصب بر روی دیواره باشد لوازم همراه فن هر دو روش را به آسانی فراهم می سازد. در تطابق با دهانه کانال یا همراه با یک صفحه نصب دیواری همراه فن روش نصب برای مشتری پیش بینی می شود.

انواع فن ها در این دسته: فن بر اساس نیاز مشتری به صورت تک فاز یا سه فاز، 50 یا 60 هرتز موجود می باشد. سیستم کنترلی فن نیز دارای ولتاژ 0 تا   10 ولت می باشد یا دارای یک bus interface یکپارچه با مجموعه است.

دوام فن : تستهای طول عمر و دوام سختگیرانه ای که در شرکت ebm بر روی فن ها انجام می شود فن ها را تقریبا برای کار در هر نوع آب و هوایی تضمین می کند.

 

برای دانلود کاتالوگِ کامل فن های EC اینجا کلیک کنید