حضور ebm-papst در نمایشگاه Hannover Messe 2024

حضور ebm-papst در نمایشگاه Hannover Messe 2024

افزایش راندمان و گامی به سوی آینده‌ای پایدار با راهکارهای هوشمند دیجیتال ebm-papst در نمایشگاه HMI 2024

هانوفر، آلمان – شرکت ebm-papst، پیشرو در زمینه فن‌آوری های تهویه مطبوع، در نمایشگاه بین‌المللی صنعتی HMI 2024 که از 22 تا 26 آوریل (3 تا 7 اردیبهشت) در هانوفر آلمان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. در این رویداد، ebmpapst جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه راه‌حل‌های هوشمند دیجیتال برای افزایش راندمان و کاهش ردپای کربنی را به نمایش خواهد گذاشت.

کاهش ردپای زیست محیطی با بازسازی سیستم های تهویه در کارخانه های ebm

شرکت ebm-papst با بازسازی و بهبود سیستم های تهویه مطبوع کارخانه های آلمان خود، یک گام دیگر به سوی اهداف خود در زمینه حفظ محیط زیست بر می دارد. این طرح در سال 2023 آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد. این طرح شامل تعویض و جایگزینی 261 عدد از سیستم های تهویه و تبرید می شود. این عمل منجر به صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی بین 10 تا 50 درصد در هر سیستم، بسته به نوع فنی که قبلا در آن به کار می رفت، خواهد شد. علاوه بر کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان، یکی دیگر از مزایای تعویض سیستم های قدیمی با سیستم های جدید، قابلیت اتصال آن ها به کامپیوترها و دیجیتالی شدن آن ها می باشد و در نتیجه، شرکت ebm می تواند سیستم های تهویه مطبوع جدید خود را به پلتفرم ابری خود متصل نماید. بدین ترتیب با جمع آوری اطلاعات عملکردی سامانه های تهویه مطبوع و سپس پردازش آن ها می توان عملکرد کلی مجموعه را بهبود بخشید.

نمایشگاه Hannover Messe 2024

 شرکت هایی مانند Cabero and Heidinger که در زمینه تولید و نصب و راه‌اندازی انواع محصولاتی نظیر کندانسورها فعالیت می کنند، نیز از مزایای فناوری های دیجیتالی شرکت ebm بهره‌مند می شوند. سیستم یکپارچه پایش وضعیت باعث می شود تا علاوه بر تشخیص ناهنجاری های عمکلردی و شناسایی آلودگی ها در مراحل اولیه، نقاطی از سیستم که در آن ها امکان بهبود و بهینه‌سازی وجود دارد تعیین شوند تا در ادامه مشکلی برای مجموعه ایجاد نشده و سیستم عملکردی مطلوب داشته باشد. مهندسان و متخصصان شرکت ebm در نمایشگاه Hannover Messe حضور خواهند داشت تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به علاقه‌مندان ارائه کنند.

کمپرسورهای کامپکت با سرعت بالا

شرکت ebm در زمینه های زیادی نظیر تهویه، تهویه مطبوع، و تبرید تخصص داشته و همواره می کوشد تا از دانش خود در زمینه آیرودینامک، موتورهای الکتریکی و همچنین سیستم های الکترونیکی به منظور رساندن کمترین آسیب به محیط زیست و حفظ آن استفاده کند. به همین دلیل، شرکت ebm دست به تولید انواع توربو کمپرسور ( Turbo Compressor )  سرعت بالای بدون روغن زده است. این توربو کمپرسور ها طراحی کامپکتی داشته و عملکردی بدون لرزش دارند. این عملکرد بدون لرزش باعث می شود تا نیاز به روغنکاری کمپرسور، که ممکن است باعث آلودگی مبرد شود، برطرف شود.

نمایشگاه Hannover Messe 2024  

لینک دریافت بلیت الکترونیکی نمایشگاه HMI از وب سایت رسمی ebm-papst:

ebmpapst.com/registration