سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی China Refrigeration Expo 2024

نمایشگاه China Refrigeration 2024

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تبرید، تهویه مطبوع، گرمایش و تهویه، پروسس غذاهای منجمد، بسته بندی و نگهداری که به China Refrigeration Expo معروف است در تاریخ 8 تا 10 آپریل سال 2024 میلادی در شهر Beijing چین برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه تازه‌ترین و مدرن‌ترین تکنولوژی های بروز در زمینه های تهویه مطبوع (HVAC)، تبرید (Refrigeration) و همچنین صنایع مربوطه به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در نمایشگاه China Refrigeration، سمینارها و کنفرانس های متعددی برگزار می شود که باعث شده این نمایشگاه محل مناسب و ایده‌آلی برای شرکت های فعال در زمینه تهویه مطبوع باشد تا بتوانند دستاوردهای خود را با سایر افراد فعال در این صنعت به اشتراک بگذارند.

نمایشگاه China Refrigeration Expo 2024  

حضور شرکت ebm-papst در نمایشگاه China Refrigeration Expo

شرکت آلمانی ebm-papst یک شرکت پیشرو در زمینه تولید انواع فن صنعتی بوده که همواره حضور فعالی در نمایشگاه های بین المللی دارد و نمایشگاه China Refrigeration Expo نیز از این امر مستثنی نیست.

طبق روال سال های گذشته، شرکت ebmpapst در نمایشگاه China Refrigeration 2024 (در سالن W1 و غرفه W1D05) حضور دارد تا جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع فن صنعتی و فناوری های مرتبط با HVAC را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه بین المللی China Refrigeration

حضور شرکت ebm papst در China Refrigeration Expo 2023

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه China Refrigeration

نمایشگاه China Refrigeration در شهر Beijing چین، در 8 سالن اصلی و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چین، China International Exhibition Center برگزار می شود.

تاریخ شروع: April 08, 2024

تاریخ پایان: April 10, 2024

برگزار کننده: China Association of Refrigeration (CAR)

لینک وب سایت نمایشگاه: China Refrigeration Expo 2024