نمایشگاه الکامپ 1403 و مشتریان تهویه توس در این حوزه

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، هلدینگ تهویه توس

 نمایشگاه الکامپ 1403 و نشست تهویه توس با مشتریان قبلی و جدید در این حوزه

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ  و نشست هلدینگ تهویه توس با مشتریان خود در صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات در تاریخ 9 تا 12 تیر برگزار و انجام شد. با توجه به اینکه بخشی از مشتریان  در حوزه دیتا سنتر و مخابرات برای تهویه بخش های حساس خود مانند اتاق سرور از فن و هواکش صنعتی ebm تامین شده توسط هلدینگ تهویه توس استفاده می کنند ( برای مطالعه بیشتر در این خصوص به مقاله ” تهویه دیتا سنتر “ و ” فن مخابراتی “ مراجعه نمایید ) ، جلسات متعددی در طول این دوره از نمایشگاه الکامپ با مشتریان قبلی و مشتریان جدید تهویه توس برگزار شد که گزارش بخشی از آن در زیر آمده است. 

الکامپ 1403، هلدینگ تهویه توس غرفه گروه صنعتی مبتکر و سیستم تهویه مطبوع ساخته شده با استفاده از فن سایز

یکی از بخش‌های مهم و حیاتی صنعت کامپیوتر و تکنولوژی به سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه مطبوع اختصاص دارد. این سیستم‌ها نقشی اساسی در کارایی و عمر مفید تجهیزات الکترونیکی و سرورهای دیتاسنترها ایفا می‌کنند. شرکت‌های فعال در زمینه تولید و طراحی سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک‌کننده دیتاسنترها نیز در این نمایشگاه حضور داشتند تا جدیدترین محصولات و راهکارهای خود را به نمایش بگذارند.  با توجه به حساسیت بالای صنایع تکنولوژی و ارتباطات برای استفاده و دسترسی به  محصولات با قابلیت اطمینان بالا، همواره یکی از چالش ها برای فعالان و تولید کنندگان سیستم های تهویه برای این نوع صنایع ،  انتخاب یک فن و هواکش صنعتی با کیفیت برای سیستم های تهویه می باشد. هلدینگ تهویه توس با در نظر گرفتن نیاز این بخش از صنایع ، فن از شرکت آلمانی ebm را موجود کرده است که با استقبال شرکت های متعددی که نام تعدادی از آنها در زیر آمده است ، روبرو شده است.

در این نمایشگاه، شرکت‌های معروفی مانند گروه صنعتی مبتکر، زیرساخت داده ارم و شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی بانک ملت که از مشتریان ارزشمند هلدینگ تهویه توس هستند، به معرفی جدیدترین تکنولوژی‌های خود پرداختند. این شرکت‌ها با ارائه راهکارهای خلاقانه در زمینه تهویه دیتاسنترها و سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند. همکاری هلدینگ تهویه توس با این شرکت‌ها نشان‌دهنده اعتماد متقابل و تلاش مشترک برای ارتقای سطح کیفیت و بهره‌وری در صنعت تهویه مطبوع است.

الکامپ 1403، هلدینگ تهویه توس

 

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل نظر، ایجاد ارتباطات تجاری و معرفی محصولات جدید بود و امید می‌رود که در دوره‌های آینده نیز شاهد رشد و توسعه بیشتری در این حوزه باشیم.