Uncategorized @fa

برند فن های صنعتی در ایران

برندهای فن صنعتی در ایران

شرکت ebm-papst

ebm-papst   به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و فن‌آوری پیشرفته معروف است. اصلی‌ترین شهرت این شرکت در زمینه تولید و طراحی موتورها و فن‌های صنعتی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزاء در انتقال هوا و خنک‌کاری در برنامه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محصولات ebm-papst برای مصارف گوناگونی مانند خنک‌کاری دستگاه‌ها، تهویه مطبوع، تجهیزات پزشکی و بسیاری از صنایع دیگر به کار می‌روند. سری جدید فن­های ebm-papst که تحت عنوان فن­آوری سبز یا EC شناخته شده­اند به دلیل صرفه­جویی در مصرف انرژی بسیار محبوب واقع شده­اند. در عین حال می­توان با تعبیه مجموعه­ای از آن­ها بصورت ماتریسی (فن گرید) و به کمک نرم­افزار ویژه­ای، به راحتی سرعت و زمان کارکردشان را تحت کنترل درآورد. همچنین، ebm-papst  به دلیل حفظ کیفیت و محافظت از محیط‌زیست همچنان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه فن‌آوری‌های محیط‌زیستی شناخته‌شده است.

فن های ای بی ام فن ebm فن آلمانی  

شرکت Ziehl-Abegg

شرکت Ziehl-Abegg یک شرکت معتبر در صنعت تولید تجهیزات الکتریکی و فن‌ها با قدمت بیش از ۱۰۰ سال است. این شرکت آلمانی در سال ۱۹۱۰ توسط امیل Ziehl تأسیس شد و نام آن از نام مؤسسانش “Ziehl” و “Abegg” گرفته شده است. به مرور، Ziehl-Abegg  به یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تولید فن‌های صنعتی، موتورها، اینورترها و سیستم‌های کنترلی در سراسر جهان تبدیل شده است.

شرکت Ziehl-Abegg در حوزه طراحی و تولید فن‌های صنعتی با کارایی بالا و تکنولوژی مدرن فعال است. این فن‌ها به عنوان یکی از اجزاء اساسی در انتقال هوا، برای خنک‌کاری و تهویه مطبوع در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان، خودروسازی، تولید برق، صنعت هواپیما و … استفاده می‌شوند. این شرکت توانسته با بهینه‌سازی مصرف انرژی در محصولات خود، به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک کند. استفاده از مواد قابل بازیافت در محصولات این برند، نشان دهنده این است که حفظ محیط زیست از اولیویت­های این برند محسوب می­شود. ترکیب فن‌آوری و مهندسی پیشرفته و حفظ کیفیت محصولات تولیدی باعث شده این شرکت Ziehl-Abegg به یکی از نام­های برجسته در تجهیزات الکتریکی و فن‌ها تبدیل شود.

فن آلمانی زیلابگ  

شرکت Rosenberg

شرکت Rosenberg در سال ۱۹۸۱ در شهر Künzelsau آلمان تأسیس شده و فعالیت خود را در زمینه سیستم­های تهویه مطبوع آغاز نمود. این شرکت خیلی زود توانست خود را به عنوان یکی از اصلی­ترین تولیدکنندگان انواع فن دمنده و مکنده جهت استفاده در سیستم تهویه مطبوع ( انواع هواساز ، هیتر و تصفیه کننده هوا) در دنیا معرفی کند. محصولات این شرکت شامل فن‌های جریان محوری، متقاطع و سانتریفوژ است. اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات در وب سایت این شرکت موجود است.

  فن روزنبرگ فن صنعتی هواکش صنعتی

شرکت دمنده

شرکت دمنده فعالیت خود را در سال 1346 با سرمایه­گذاری بخش خصوصی و با همت آقای احمد بستانچی، یکی از کار آفرینان برتر کشور، آغاز نموده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع فن در ایران و خاورمیانه می­باشد. با احداث کارخانه دمنده در سال 1363 در زمینی به مساحت 12000 متر در خاتون آباد شهرستان پاکدشت، ظرفیت سالانه تولیدات خود را تا 2200000 دستگاه انواع فن در سال افزایش داد تا بتواند نیاز مشتریان را پاسخ دهد.

کارخانه جدید دمنده در سال 1395 در زمینی بالغ بر130000 متر در شهرک صنعتی عباس آباد تهران و با افزایش ظرفیت سالانه تولید انواع الکتـروفن افتتاح شده و به بهره­برداری رسید. تولیدات این شرکت شامل انواع فن­های اکسیال (خانگی، صنعتی و تاسیساتی)، فن­های سانتریفیوژ فوروارد و بکوارد، فن­های رادیال و انواع بلوئرها می­باشد. جت فن­های ضد حریق پارکینگی F300 و با عملکرد خاص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی و آتش­نشانی نیز از تولیدات این شرکت محسوب می­شود.

شرکت ایران پروانه

ایران پروانه به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع فن­ها و بیش از نیم قرن سابقه و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته گامی بزرگ در صنعت فن وتهویه بردارد. هرچند فن­های تولید شده توسط ایران پروانه بر اساس استانداردهای بین المللی هستند، این شرکت امکان تعمیر و نگهداری محصولات تولیدی خود را نیز فراهم آورده است.

شرکت پارس فن هونام

شرکت پارس فن هونام که در زمینه طراحی سیستم­های تهویه صنعتی و تهویه مطبوع فعالیت دارد، یکی از شرکت­های فعال در حوزه ساخت انواع فن­های صنعتی و سایر ملزومات سیستم­های تهویه می­باشد. تولیدات این شرکت در پروژه­های نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و پالایشگاهی، معادن و سایر صنایع بکار برده می­شود.

   شرکت پارس فن هونام به منظور کنترل آلاینده­ها و حذف غبارات، در زمینه طراحی، تولید و ساخت انواع غبارگیر ، بگ فیلتر، اسکرابر و همچنین سیستم های فیلتراسیون الکترواستاتیک، گریز از مرکز، میست کالکتور، روغن­گیر و فیلترهای بیمارستانی مجهز به یو وی (UV) نیز فعالیت می­نماید.

   از آنجا که در سیستم­های تهویه مطبوع، طراحی و اجرای صحیح کانال­کشی و اتصالات، تاثیر بسزایی در راندمان و عملکرد کل سیستم تهویه داشته و به عنوان قسمتی جدایی ناپذیر از یک سیستم تهویه می­باشد، این شرکت در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع کانال هوا هم فعال است تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند. انواع دمپرهای هوا از قبیل دمپر خورشیدی، دمپرهای ثقلی (دمپر وزنی)، دمپرهای قابل تنظیم دستی، دمپر برقی تدریجی، دمپر برقی فنردار، جهت کنترل میزان هوای رفت و برگشت و همچنین تنظیم میزان نرخ تهویه هوا در شرایط مختلف، سنسورهای فشار سنج تفاضلی، سنسور گرما، رطوبت ، سنسورهای تشخیص آلودگی نیز از دیگر محصولات این شرکت می­باشد.

 

صنایع پدیده ایرانیان فن

شرکت تولیدی صنایع پدیده ایرانیان فن به عنوان یکی از تولیدکنندگان داخلی کشور است که به تولید انواع فن مشغول است. این شرکت توانسته استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001:2015  را در سیستم خود پیاده سازی کند.

شرکت خزرفن

شركت صنايع الكتروموتور ايران (هواكش خزرفن) در سال 1363 با هدف ارتقاء سطح توليدات داخلی در اجرای پروژه های صنعتی، تاسيساتی، ساختمانی و ارائه راه حلهای جامع درخصوص صنعت تهويه، توسط تنی چند از متخصصين اين عرصه به عنوان يكی از نخستين شركتهای توليد كننده انواع هواكش در ايران تاسيس گرديد. هم اكنون اين شركت با بيش از چهاردهه تجربه با بهره­گيری از تكنولوژی پيشرفته مطابق با استانداردهای روز دنيا در زمينه توليد انواع سيستمهای پيشرفته تهويه صنعتی و فيلتراسيون با تكيه بر محاسبات، طراحي و ساخت توانسته موفق به اخذ گواهينامه ‏های متعددی نظير: گواهي بازرسی كيفيت واستاندارد ايران ، گواهی استاندارد اتحاديه توليدكنندگان اروپا CE ، گواهی ISO ، گواهي استاندارد TSE از تركيه و گواهي استاندارد PTC از روسيه شده و در حوزه صادرات نيز با كشورهای بسياری چون عربستان، عراق ، قطر و لبنان ، مناسبات تجاری برقرار نمايد.

شرکت فن‌ ایران

شرکت صنعتی فن ایران با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع فن­های سانتریفیوژ، جت فن، کانالی، سقفی و دیواری با استفاده از تجهیزات تولید پیشرفته دنیا فعالیت می­کند. شرکت فن ایران همچنین هواکش­های استیل و ضد انفجار مخصوص پروژه­های نفت، گاز و پتروشیمی را نیز تولید و به فروش می‌رساند.

شرکت کولاک گستر یزد

شرکت کولاک گستر یزد در سال 1371 شمسی (1991 میلادی) با سرمایه گذاری شخصی و 15 نیروی متخصص تأسیس شد. فعالیت این شرکت با تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی صنعتی آغاز شد و تا اوایل سال 1385 شمسی (2006 میلادی)، توانست در زمینه تولید تجهیزات صنعت مرغداری و سیستم‌های گرمایشی سالن‌های بزرگ اداری و کارخانجات بزرگ نیز فعالیت گسترده‌ای داشته باشد. بخش‌های تزریق پلاستیک، کوره رنگ مکانیزه، انواع دستگاه‌های پرس سنگین و خطوط مونتاژی نیز به مجموعه فعلی اضافه شده و تعداد کارکنان متخصص برای تولید در این بخش‌ها به 90 نفر رسیده بود. پس از آن، شرکت کولاک گستر یزد به یکی از برترین و معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات مدرن صنعت مرغداری در کشور تبدیل شد. همچنین، با ورود به عرصه صنعت گلخانه‌ها در سال 1385، پس از تنها سه سال به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده تجهیزات مورد نیاز گلخانه‌ها تبدیل شد که به طور اختصاصی نیاز صنعت گلخانه کشور را شناسایی کرده و به طور اختصاصی دست به طراحی و تولید سیستم‌های نوین و متناسب با نیازهای این صنعت می‌کند. این سیستم­ها توسط تیم R&D این شرکت طراحی و به بهره برداری رسیده است.

شرکت فن آوران تهویه پیام

گروه تولیدی کرمانی (F-T-P) در سال 1343(خورشیدی) 1964(میلادی) فعالیت خود را جهت تولید فن­های صنعتی برای کارخانجات تولیدی، پتروشیمی، ذوب آهن، گلخانه­ها و صنعت دام و طیور آغاز نمود. این شرکت با جذب و توسعه مستمر کادر منابع انسانی در دپارتمان­های طراحی و فنی، با هدف بالا بردن کیفیت محصولات و ساخت سیستم های تهویه با تکنولوژی روز دنیا گامهای مفیدی در رفع نیازهای مشتری و همچنین صادرات محصولات خود به کشورهای همجوار برداشته است.

شرکت مهر تهویه توس که نماینده رسمی شرکت فن­آوران تهویه پیام است این امکان را دارد که همه انواع فن­های آکسیال از ظرفیت 400 الی 50000 مترمکعب در ساعت، فن­های سانتریفیوژ بکوارد و فوروارد، بلوئرهای فشار قوی (دمنده هوا) فن­های گل­خانه­ای و مرغداری و دامداری را به مشتریان محترم عرضه کند. کلیه محصولات این شرکت دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می­باشد.

  فن زیلابگ فن صنعتی هواکش صنعتی

با توجه به اینکه شرکت مهر تهویه توس فن­های مورد نیاز بازار ایران را بر حسب نیاز صنایع تامین می­کند، مشتریان محترم می­توانند جهت درخواست پشتیبانی فنی و یا اطلاع از پارت نامبرهای موجود برندebm  و همچنین قیمت محصولات، با شماره های ( بخش مهندسی فروش ) تماس حاصل نمایند.