مقالات سایت

شعبه‌های شرکت EBM-papst در چین

شرکت EBM Papst

شاید هیچ کدام از ما نتوانیم حدس بزنیم که ورود شرکت EBM-papst به چین از سال 1996 بوده است. این شرکت در حال حاضر 19 شعبه و دفتر در چین دارد. تا این تاریخ شرکت EBM-papst سه کارخانه تولید محصولات خود را در کشور چین ( دو کارخانه در شانگهای و یک کارخانه در Xi’an) تاسیس کرده است.

تمامی کارخانه های شرکت EBM-papst در چین دارای واحدهای تحقیق و توسعه مجهز به آزمایشگاههایی با تمامی امکانات دقیقا مانند تجهیزات موجود در آلمان می باشند.

کارخانجات تاسیس شده در چین همگی با تمرکز بر سه هدف اصلی بنا نهاده شده اند:

1- تولید محلی 2- واحد تحقیق و توسعه محلی           3- واحد تامین کالای محلی

شرکت EBM-papst به طور کامل و چشمگیری راندمان عملیاتی خود را از طریق کارخانه های تاسیس شده در چین افزایش داده است. جدیدترین پروژه احداث کارخانه تولیدی شرکت EBM-papst در شهر Xi’an چین در مساحتی بالغ بر 27،000 متر مربع از سال 2019 به عنوان سومین سایت تولیدی در چین آغاز شده است.

با توجه به رشد روز افزون بازارهای آسیایی به ویژه مارکت چین در کل

جهان، شرکت EBM-papst تصمیم به توسعه ظرفیت شرکت خود در این بخش از بازار جهانی نموده است.

شرکت EBM-papst معتقد است که با بهره برداری مناسب از مزایا و نقاط قوت بازار چین که یکی از مهمترین آنها سرعت بالای تبدیل ایده اولیه به  محصول و سپس دسترسی سریع مشتری به محصول می باشد، می بایست استفاده کرد.

آمار حضور حداقل 50 مهندس تنها در بخش چینی شرکت EBM-papst خود گواهی بر توسعه مهندسی محصولات این شرکت می باشد.

شرکت EBM-papst همواره مشتاقانه به دنبال عرضه محصولات خود در مکانی نزدیک به محل مشتریان و  با انجام تاسب با نیازهای مشتریان خود بوده است. لذا با توسعه کارخانه های جدید، شما هم می توانید از این مزایا بهره من

شعبه های شرکت EBM-papst در چین

  دفتر شرکت EBM Papst