فن محوری Axicool

بروشور فن Axicool از ای بی ام

فن اکسیال AxiCool

بروشور حاضر شامل معرفی اجمالی دسته خاصی از فن های شرکت ebm با نام AxiCool است. مدلی از فن که در کاربری سردخانه ها و تولید و نگهداری مواد غذایی  و همچنین سبزیجات و میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این بروشور مزایای این دسته از فن نسبت به مدلهای ساده ذکر شده است. از جمله آنها می توان به طراحی ویژه، الگوی پرتاب هوا ، ماکزیمم ایمنی عملکردی و … . تمامی این موارد برای برآورده کردن الزامات استانداردهای مطرح در این زمینه مانند HACCP (استاندارد سیستم ایمنی و مدیریت بهداشت مواد غذایی که به خطرهای احتمالی در محیطهایی مرتبط با مواد غذایی و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی برای عدم ایجاد آنها می پردازد. )

این دسته از فن ها بر اساس نوع طراحی و کاربرد آنها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • فن های تا سایز 450 که شامل سه نوع 300 ، 350 و 450 می باشد.
  • فن های تا سایز 800 که شامل سه نوع 500، 630 و 800 است.

بخش دیگری به ویژگیهای طراحی محصول می پردازد که شامل :

  • لولا دار بودن هوزینگ فن در دسته اول یاد شده در بالا است تا امکان تمیزکردن محصول را در صورت لزوم به روشی آسان تر و  بیشتر را مهیا کند و هم این مورد که محل از پیش تعبیه شده ای برای المنت یخ زدایی است.
  • مجهز به نازل بلند به خصوص در دسته دوم این محصول نسبت به فن های محوری با نازل کوتاه ، short nozzle ، که الگوی جریان بهتری را برای کاربرد در نظر گرفته شده فراهم می کند.
  • طراحی سطوح صاف و بدون گوشه به طور ویژه جهت جلوگیری از جمع شدن آلودگی ها و در نتیجه ایمنی و بهداشت بیشتر مواد غذایی در تماس با این نوع فن ها

برای اطلاع دقیق از مشخصات فنی این مدل از فن ها می توانید به کاتالوگ مربوطه در همین وب سایت با نام EC/AC فن های اکسیال AxiCool “مراجعه فرمایید.

در بخش های دیگری از این بروشور به ارقام و نمودارهای متعددی برای مقایسه فن AxiCool و فن مشابه محوری روتین از نظر میزان هوادهی و سطح سر و صدا و توان مصرفی می پردازد.

در نهایت نیز تمام اجزای فن را با جزئیات کامل معرفی می کند.

 

جهت دانلود کاتالوگ کاملِ این محصول، روی این لینک کلیک کنید