کاتالوگ اصول فنی نصب فن های ebm

کاتالوگ اصول نصب فن های ebm

Catalog_Technology- Basic Principles

اصول اساس نصب فن ها

کاتالوگ اصول اساسی نصب فن ها  یکی از جامع ترین کاتالوگ های فنی و مهندسی شرکت ebmpapst می باشد که بسیاری از سوالات در ارتباط با نحوه نصب فن ها و پارامترهای موثر را در عملکرد فن را بررسی می نماید.

توضیح مختصری در رابطه با بخش هاس اصلی کاتالوگ:

کاتالوگ پیش رو با عنوان Technology – basic principles در بر گیرنده عناوین و مطالب فنی مهمی در ارتباط با انواع مدلهای فن شرکت ebm می باشد.

دسته های فن مورد بررسی در کاتالوگ :

  • فن های اکسیال
  • فن های سانتریفیوژ
  • فن های diagonal
  • فن های استوانه ای

در کنار پرداختن به نحوه نصب  فن ها ، موتورهای EC و AC همراه  با سیستم های کنترلی الکترونیکی مرتبط نیز مورد بحث قرار می گیرند.

از بخش های مهم این کاتالوگ توضیحات مربوط به بررسی تاثیرات نحوه نصب بر عملکرد فن های یاد شده بالا می باشد.

فاصله های افقی و عمودی نوک پروانه با هوزینگ فن نسبت به قطر پروانه و اثرات آن بر روی راندمان و منحنی عملکرد فن، اثر دیواره های اطراف فن و یا به عبارتی مانع های اطراف فن در برای جریان هوا و همچنین اثر جهت دهنده های هوا و گارد سمت ساکشن که بررسی ها بر روی تغییر میزان سر و صدا ، هوادهی میزان مصرف انرژی و افت های جریانی را با منحنی ها و ارقام بیان می کند.

تمامی موراد فوق در دو بخش فن های اکسیال و سانتریفیوژ یا همان گریز از مرکز مورد بحث قرار می گیرند.

در بخش های دیگری از کاتالوگ در قسمت پیوست ها نحوه انجام تست ها برای اندازه گیری میزان سر و صدا در آزمایشگاههای مجهز شرکت ebm و همچنین فرمولهای محاسبه دسی بل به تشریح آورده شده اند.

همچنین تستهای دوام و مقاومت در برابر رطوبت و متریال الکترو فن ها برای اینکه دوام و طول عمر مناسب را داشته باشند به طور اجمالی توضیح داده شده است.

برای دانلود کاتالوگِ کاملِ این محصول، روی این لینک کلیک کنید