افتتاح دفتر جدید شرکت ebm-papst در چین

دفتر چین ebm

شرکت ebm-papst دفتر جدیدی را در چین افتتاح کرد

شرکت تولید کننده فن ebm-papst دفتر جدیدی را در چین افتتاح کرد. مجموعه تازه تاسیس شده با زیربنای 33000 متر مربع خود، چهار مرکز کاری قبلی شرکت ebm-papst در شهر شانگهای را گرد هم می آورد.

به منظور اطمینان از رشد بازار چین و همچنین ساخت محیط کاری جذاب برای کارمندان، شرکت ebm-papst در سال 2021 میلادی متعهد شده بود تا مرکز کاری جدیدی را در چین افتتاح کند. تا قبل از افتتاح این مرکز، تمامی چهار ساختمان کاری ebm در سرتاسر شهر شانگهای به صورت پراکنده مشغول به کار بودند. ساختمان جدید تحت عنوان “One Shanghai” تمامی ساختمان های قبلی را در یک محل متمرکز کرده است.

ebm چین

توماس نورنبرگر (Thomas Nürnberger)، مدیر ارشد استراتژی گروه ebm-papst و مدیر عامل اجرایی تکنولوژی هوای APAC و AEM در این مورد می گوید: “با افتتاح مرکز کاری جدید، ما توانسته ایم بنا و پایه گسترش بازار خود را در چین، ایجاد کنیم. سالیان متمادی، شرکت ebm-papst به دنبال اجرا کردن استراتژی local for local بود تا بدین صورت بتواند نیازمندی های مشتریان را در بازار محلی و به بهترین حالت ممکن پاسخگو باشد. این دفتر جدید علاوه بر اینکه محیط کاری جذابی را برای کارکنان فراهم آورده است، باعث می شود تا همکاری بهینه ای میان کارکنان بوجود آید.”

ساختمان تازه تاسیس به صورت اختصاصی توسط گروه Shanghai Jingiao در راستای نیازهای شرکت تولید کننده فن ebm ساخته شده است. ساختمان One Shanghai بیش از 33000 متر مربع زیر بنا را شامل شده، دارای یک مرکز لجستیک و ساختمان چهار طبقه به منظور تولید، آزمایشگاه های تحقیق و توسعه، دفاتر اداری و همچنین یک رستوران می باشد. در حال حاضر در حدود 900 نفر در One Shanghai مشغول به کار هستند.

شرکت ebm-papst در حال حاضر در حال سرمایه گذاری بر روی گسترش فعالیت تجاری خود در بازارهای محلی چین است. همچنین این شرکت در حال تصمیم گیری برای گسترش تولیدات خود در محل Xi’an می باشد.

شرکت ebm-papst از سال 1996 میلادی در کشور چین فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر در حدود 1900 نفر کارمند در محل هایی سرتاسر چین شامل Shanghai، Qingdao، Xi’an، Beijing و Hong Kong مشغول به کار هستند. لازم به ذکر است که گردش مالی ebm-papst چین در سال مالی 2023-2022 برابر با 380 میلیون یورو بوده است.

دفتر چین شرکت ebm