مشارکت هولدینگ تهویه توس در روز درختکاری – اسفند 1402

روز درختکاری، حفظ محیط زیست

مشارکت هولدینگ تهویه توس در روز درختکاری – اسفند 1402

 
در روز 15 اسفند ماه سال 1402، همزمان با روز درختکاری و گرامیداشت طبیعت، هلدینگ تهویه توس با توجه به مسوولیت اجتماعی خود که در اهداف سازمانی نیز آن را تعریف کرده است ، اقدام به کاشت تعدادی نهال داغداغان، سرو و ارغوان در رویشگاه تلو تهران نمود. این نهال‌ها نمادی از تعهد هلدینگ تهویه توس به حفظ و حراست از طبیعت و گامی در جهت توسعه‌ی پایدار و حفظ محیط زیست برای نسل‌های آینده هستند.
با توجه به فعالیت های ارزشمند  برخی از شرکت ها در سال های اخیر برای تسهیل در کاشت نهال چه در روز درختکاری و چه به عنوان یادبودی برای درگذشتگان و یا حتی در زمان تولد فرزند جدید در خانواده ای و البته به هر بهانه دیگری بسترهایی را آماده کرده اند تا با خرید نهال و هدیه آن به زمین از محیط زیست مان محافظت کنیم. یکی از این شرکت ها موسسه نهالت https://nahalet.ir/   است که هولدینگ تهویه توس با مشارکت با این موسسه نهال های امسال خود را خریداری نمود و اقدام به کاشت آنها کرد.
درختان به عنوان ریه‌های زمین، نقشی حیاتی در تصفیه هوا، تولید اکسیژن و حفظ تعادل اکوسیستم ایفا می‌کنند. کاشت هر درخت، به مثابه‌ی هدیه‌ای ارزشمند به طبیعت و گامی مؤثر در جهت حفظ این گنجینه‌ی بی‌بدیل است. در کنار این مورد که زندگی ما به زندگی درختان  ، از هر منظری که نگاه کنیم ، وابسته است.
هولدینگ تهویه توس  با درک عمیق از این رسالت خطیر، همواره در تلاش بوده است تا با اقداماتی عملی، چه با معرفی محصولات دارای فناوری سبز که محصولات سازگار با محیط زیست می باشند مانند انواع فن و هواکش مجهز به فناوری ( Green Tech EC)  معروف به فن دور متغیر با الکتروموتور EC و چه با اقدامات اجتماعی دیگر مانند کاشت نهال در حفظ و احیای طبیعت سهیم باشد.
چرا تهویه توس رویشگاه تلو را برای کاشت نهال انتخاب کرد؟
رویشگاه تلو، منطقه‌ای در شمال تهران است که به دلیل تخریب‌های انسانی و خشکسالی، در معرض خطر نابودی قرار گرفته است. کاشت نهال در این منطقه، اقدامی در جهت احیای این رویشگاه و بازگرداندن حیات به آن است. امیدواریم اقدام  ما بخش کوچکی در نجات این منطقه در خطر باشد.
آرزومندیم که با استمرار این تلاش‌ها، شاهد حفظ و احیای هر چه بیشتر طبیعت زیبای کشورمان باشیم.
از موسسه نهالت نیز سپاسگزاریم که این امکان را فراهم کردند تا بخشی از فعالیت ارزشمندشان باشیم. تصاویر و سند درختان با پلاک چوبی هولدینگ تهویه توس در تصاویر زیر قابل مشاهده است.
روز درختکاری، حفظ محیط زیست روز درختکاری، حفظ محیط زیست روز درختکاری، حفظ محیط زیست