Uncategorized @fa

قیمت فن رادیال روز 18 اردیبهشت 1403

قیمت فن رادیال

قیمت فن رادیال در ایران

   

مقدمه

قیمت فن رادیال | بازار فن صنعتی در دهه های اخیر رونق فراوانی گرفته است. با رشد و پیشرفت صنایع گوناگون و همچنین پدیدار شدن موارد جدید همچون سرورها و سیستم های مخابراتی پیچیده، نیاز به استفاده از فن صنعتی روز به روز افزایش می یابد. در گذشته، بیشترین مورد مصرف استفاده از انواع فن صنعتی در ساختمان ها و به منظور انجام عمل تهویه بود. اما همانطور که اشاره شد، امروزه تقریبا در تمامی صنایع، فن صنعتی استفاده های گوناگونی دارد. علاوه بر انجام وظیفه تهویه مواردی همچون خشک کردن، فیلتر هوا، ایجاد فشار منفی یا مثبت (در بیمارستان ها و اتاق های تمیز) و… بر عهده انواع فن صنعتی می باشد.

بازار فن صنعتی در ایران نیز روندی مشابه با بازار فن در خارج از کشور داشته است. با بوجود آمدن صنایع و کارخانه های جدید، نیاز به استفاده از انواع فن صنعتی در ایران نیز روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر در بازار ایران انواع با برندهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع فن ایران و خارجی در بازار ایران وجود دارند که با توجه به نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. با اینحال استفاده از انواع فن صنعتی خارجی نسبت به فن صنعتی داخلی برتری های خود را دارد. بنابراین در ادامه این متن به بررسی چند مورد از بهترین فن رادیال موجود در بازار پرداخته می شود و سپس بهترین تامین کننده فن رادیال در ایران معرفی می شود.

توجه: نام اصلی فن رادیال، فن سانتریفیوژ (Centrifugal Fan) می باشد. اما به دلیل اینکه در بازار ایران به اشتباه از عنوان «فن رادیال» به جای «فن سانتریفیوژ» استفاده می شود، جهت جلوگیری از گمراه شدن خوانندگان محترم، از عبارت فن رادیال در تمام متن مقاله استفاده شده است.

 

بهترین شرکت خارجی تولید کننده فن رادیال

در حال حاضر بسیاری از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع فن صنعتی وجود دارند که بخش زیادی از تولیدات آن ها را فن رادیال در بر می گیرد. فن رادیال در صنعت استفاده های گوناگونی دارد. از استفاده در هواساز ها و سیستم های تهویه گرفته تا اگزاست فن رادیال و انواع فن رادیال بین کانالی. برخی از شرکت های مطرح فعال در زمینه تولید فن رادیال صنعتی عبارتند از:

  • شرکت آلمانی ebm papst
  • شرکت Ziehl Abegg
  • شرکت Rosenberg
  • شرکت BVN
  • شرکت Nicotra

بهترین تامین کننده فن رادیال

بررسی بهترین فن رادیال در بازار ایران

این فن رادیال تولید شرکت ebm آلمان است که الکتروموتوری سه فاز دارد. فرکانس کاری این فن 50 هرتز می باشد که بدین ترتیب برای استفاده آن نیاز به اینورتر نیست. ماکزیمم سرعت این فن برابر با 1365 دور بر دقیقه می باشد و توانی برابر با 2380 وات دارد.

فن رادیال

فن مدل K3G560-PB31-61 یک فن رادیال EC می باشد. این فن از سری فن RadiPac شرکت ebm می باشد. سری فن RadiPac شرکت ebm این قابلیت را دارند که به صورت ماژولار به یکدیگر متصل شده و در نتیجه می توان از چندین فن به صورت همزمان و یکپارچه استفاده نمود. فناوری EC نیز باعث می شود تا برای استفاده از این قابلیت نیاز به کنترلر جداگانه نباشد و درنتیجه از هزینه های اضافی کاسته می شود. مشخصه های فنی این فن عبارتند از: بیشینه سرعت برابر با 1700 دور بر دقیقه می باشد و توانایی کار کردن در دو فرکانس کاری 50 و 60 هرتز را دارد.

فن رادیال K3G560PB3161

این فن نیز از سری فن RadiCal شرکت ebm می باشد که قطری برابر با 50 سانتیمتر و الکتروموتوری سه فاز دارد. فرکانس کاری فن رادیال صنعتی R4D500RA0301 برابر با 50 هرتز است. درجه حفاظتی این فن رادیال برابر با IP54 است که بدین ترتیب محافظت خوبی در برابر ورود مایعات و ذرات جامد دارد. بازه کاری مجاز این فن رادیال بین 40- و 80+ سلسیوس می باشد که گستره وسیعی از کاربردها را در بر می گیرد.

  • فن رادیال R2S133AE1705 ساخت شرکت ebm
  • فن رادیال G2E097HD0102 ساخت شرکت ebm
  • فن رادیال G2E120CR2101 ساخت شرکت ebm
  • فن رادیال R2E175AR7005 ساخت شرکت ebm
  • فن رادیال LXFB2E250 ساخت شرکت زیلابگ
  • فن رادیال BDRKF250 ساخت شرکت BVN
  • فن رادیال BDRS120 ساخت شرکت BVN
  • فن رادیال AORB ساخت شرکت BVN

بهترین تامین کننده فن رادیال در ایران

با افتخار بهترین تامین کننده فن رادیال در ایران، هولدینگ تهویه توس، را به شما معرفی می‌کنیم. هولدینگ تهویه توس، با تمرکز بر تهویه مطبوع و تجهیزات صنعتی، مجموعه‌ای از محصولات وارداتی اعم از فن صنعتی، فن رادیال و فن آکسیال را به بازار ایران عرضه می‌کند. با همکاری با برندهای معتبری مانند ebm، BVN و زیلابگ، هولدینگ تهویه توس توانسته است بهترین و مورد نیازترین انواع فن رادیال را به مشتریان خود ارائه دهد.

هولدینگ تهویه توس با همکاری با شرکت ebm، یکی از برندهای برتر در زمینه تولید انواع فن صنعتی، به واسطه تکنولوژی پیشرفته و طراحی بی نظیر، فن‌هایی با عملکرد بالا و کیفیت عالی تولید می‌کند. همچنین، با همکاری با شرکت BVN و زیلابگ، دو نام آشنا در صنعت تهویه مطبوع، هولدینگ تهویه توس به عنوان بهترین تامین کننده فن رادیال در ایران شناخته می‌شود. با تمرکز بر کیفیت، عملکرد برتر و رضایت مشتریان، هولدینگ تهویه توس به عنوان بهترین گزینه برای تأمین فن‌ رادیال در ایران مطرح است.

با انتخاب هولدینگ تهویه توس، بهترین شرکت تامین کننده فن رادیال در ایران، شما می‌توانید از محصولات با کیفیت بالا و عملکرد برتری برخوردار شوید و اطمینان حاصل کنید که نیازهای تهویه مطبوع و تجهیزات صنعتی خود را به بهترین شکل ممکن برآورده خواهید کرد.

 

کسب اطلاعات بیشتر

با توجه به اینکه شرکت مهر تهویه توس به صورت دوره ای فن های مورد نیاز در بازار ایران را بر حسب نیاز صنایع موجود می کند، جهت اطلاع از موجود بودن فن های شرکت ebm و همچنین قیمت محصولات لطفا با شماره های زیر (بخش مهندسی فروش) تماس برقرار نمایید:

واتساپ: 989002158949+

ایمیل:  marketing@tahviehtoos.com