Uncategorized @fa

بازار فن تهران، فن و هواکش صنعتی در دروازه دولت

بازار فن تهران

بازار فن تهران

فن و هواکش صنعتی در دروازه دولت تهران

     

بازار فن تهران | با توجه به اینکه خرید فن و هواکش صنعتی یک نوع خرید جنرال و عمومی نیست و کاملا یک خرید فنی و مهندسی است و بازار اختصاصی خود را نیز دارد،  بسیار مهم است با اطلاعات لازم و با جزییات از بازار مربوطه یک خرید حرفه ای انجام شود.

آدرس بازار هواکش صنعتی در تهران

بازار هواکش در تهران به صورت متمرکز در محله دروازه دولت بخش هایی از خیابانهای مفتح جنوبی ، خاقانی و انقلاب و سعدی شمالی مطابق نقشه زیر می باشد. برای دسترسی به این بازار می توانید از مترو استفاده کنید. چه ایستگاه طالقانی و چه ایستگاه دروازه دولت هر دو دسترسی خوبی به بازار فن دارند.

بازار فن تهران

انواع فروشگاه های بازار فن تهران

معمولا مکان های فروش و عرضه فن در بازار دروازه دولت به صورت مغازه های تکی است که ویترین مغازه ها در پیاده رو قابل مشاهده است. البته در میان مغازه داران و فروشگاه ها ، برخی از شرکت های تامین کننده و سازنده فن نیز در این آدرس در قالب یک شرکت فنی و مهندسی و نه یک در قالب فروشگاه و مغازه حضور دارند. از این دسته از شرکت ها می توان به شرکت های تهویه توس ، شرکت دمنده و … اشاره کرد.

انواع هواکش صنعتی در بازار تهران

در بازار دروازه دولت هر نوع فنی که شما نیاز داشته باشید قابل تهیه است و می توانید خرید خود را بر اساس دسته های زیر انجام دهید:

1- خرید فن بر اساس سایز:

 از هواکش های کوچک خانگی گرفته تا فن های سایز بسیارکوچک به عنوان فن کامپیوتری یا همان کولینگ فن کامپیوتر تا فن های تابلویی و فن هیتر یا فن های با سایز بزرگتر ( هواکش و فن سایز 80 ، 60 ، 70، 50 و 90 ) برای فن چیلر ( فن کندانسوری )، فن کولینگ تاور ( برج خنک کننده ) ، فن و هواکش سردخانه ای و تمامی انواع فن که مورد نیاز باشد ، قابل دسترس است. به عبارتی هر نوع فن عمومی یا فن صنعتی از سایز کوچک تا بزرگ در دسترس است.

2- خرید فن و هواکش بر اساس نوع کاربری و صنایع متفاوت:

اگر بر اساس نوع کاربری و صنعت خاصی به دنبال فن می گردید، برای تمامی صنایع مانند صنایع داروسازی ، صنعت نفت و گاز ( پالایشگاه و پتروشیمی )، نیروگاه ها ، صنایع هوایی و فرودگاه ها ، صنایع حمل و نقل ، کاربری های مخابراتی و صنایع برق ، صنایع غذایی و  انواع کارخانجات مانند کارخانه های تولید سیمان و نساجی و معادن و هر نیاز دیگری که مشتری داشته باشد فن قابل تهیه و خرید است.

3- خرید فن بر اساس نوع و مدل فن :

البته مشتری می تواند بر اساس نوع هواکش ، مانند هواکش محوری ، سانتریفیوژ ، پلاگ فن ( فن بکوارد )  رادیال ، کامپکت ، فن ضد انفجار و … نیز در این بازار اعلام نیاز کند.

  بورس هواکش صنعتی در تهران   4- خرید فن بر اساس برند :

دسته ای از خریداران فن و هواکش خود را بر پایه برند آن انتخاب می کنند، به طور مثال برند ebmpast آلمانی ( ای بی ام )، زیلابگ آلمانی ، کامفری ( Comefri ) ایتالیا ، نیکوترا ایتالیا و … 

  انواع برند فن صنعتی در بازار تهران 5- خرید لوازم جانبی فن و هواکش  

مزایای خرید فن از بازار دروازه دولت

1- تنوع فن و هواکش :

با توجه به اینکه این نقطه از تهران بورس بازار فن نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران از لحاظ تنوع فن و هواکش است، با مراجعه به آن کمتر پیش می آید که فن مورد نظر را پیدا نکرد.

2- مقایسه قیمت :

 یکی دیگر از مزایای خرید فن از بازار دروازه دولت ، امکان مقایسه قیمت ها از چند فروشگاه تاسیساتی است که در نهایت می توان با قیمت مناسب تر و با کیفیت مورد نیاز خرید را انجام داد.

در خرید فن و هواکش صنعتی مراقب باشید

یک دسته از فن های قابل تهیه از بازار فن ، فن های صنعتی می باشد که امکان دارد به واسطه کمیاب بودن آنها و همچنین به واسطه خارجی بودن آنها و قیمت بالاتر نسبت به فن های می بایست مراقب موارد زیر بود :

3- تقلبی بودن فن یا هواکش:

به صورت تقلبی در بازار وجود داشته باشند. مشخصا دیده شده است که در برخی موارد با نصب یک پلاک تقلبی ، فن دیگری به خریدار تحویل شده است. با درخواست گواهینامه معتبر برای آن فن می توانید از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

4- قیمت بیش از حد معمول:

با توجه به اینکه فروشندگان در بازار مطلع هستند که این مدل از فن های صنعتی کمیاب هستند برخی از آنها قیمت های بسیار از قیمتی واقعی را به خریداران اعلام می کنند. بهتر است در این موارد شرکت  تامین کننده اصلی فن را پیدا کنید.

5- فن دست دوم یا استاک :

یکی دیگر از مشکلاتی که در خرید فن های صنعتی ممکن است در بازار با آن مواجه شوید فروش فن دست دوم به جای یک محصول نو است. برای حل این مشکل نیز به شرکت های معتبر تامین کننده یا سازنده برای خرید در عوض خرید از  بین مغازه داران و فروشگاه ها مراجعه کنید.

مزایای خرید از شرکت ها به جای مغازه داران در بازار دروازه دولت

همانطور که بالاتر عنوان شد در بازار دروازه دولت تنها مغازه داران حضور ندارند و شرکت های تامین کننده و سازنده نیز در این بازار حضور دارند اما به علت اینکه این شرکت ها دارای ویترین فروشگاهی نیستند، با قدم زدن در آن مسیر متوجه حضورشان نخواهید شد. اما یکی از مکان های خرید مناسب تر برای خریداران همین شرکت ها می باشند و اما چرایی این صحبت:

1- خرید بدون واسطه :

مشخص است که در خرید از فروشگاه ها در واقع از یک واسطه به صورت واسطه دست اول و حتی واسطه دست چندم محصول خریداری می شود که در نتیجه قیمت بالاتری اعلام می گردد. اما زمانیکه از شرکت به طور مستقیم خرید شود ، حتما با قیمت کمتر خرید انجام می شود.

2- امکان اخذ مشاوره فنی :

با توجه به اینکه مغازه داران معمولا تحصیلات مهندسی مربوط با خرید یک فن را ندارند ، امکان مشاوره فنی را به خریدار ندارند.

3- خرید یک محصول اصل :

همانطور که بالاتر توضیح داده شد امکان دارد برخی از مغازه داران یک محصول تقلبی را به مشتری عرضه کنند. اما شما در خرید از یک شرکت می توانید گواهینامه ای که نشان می دهد این شرکت تامین کننده اصلی است را در خواست نمایید.

معرفی هلدینگ تهویه توس در بازار دروازه دولت

یکی از شرکت های تامین کننده که در بازار فن دروازه دولت حضور دارد، هولدینگ تهویه توس است به آدرس : تهران، (بازار دروازه دولت)،  خیابان مفتح جنوبی، نبش کوچه بهبهان (ثاقب)، پلاک 88، طبقه دوم، واحد 24 می باشد. شرکت مورد اشاره تامین کننده انواع فن و هواکش خارجی از برندهای آلمانی ebmpapst ،BVN ،  Zeihl-abegg ، Rosenberg، برندهای ایتالیایی کامفری و نیکوترا  و … است. علاوه بر مزایای گفته شده بالا در یک خرید شرکتی که از تمامی آنها شرکت تهویه توس برخوردار است ، مزیت دیگری که این شرکت دارد این است که اگر محصول خاصی از برند خاصی مد نظر باشد امکان واردات آن برای مشتری وجود دارد.

در شرکت تهویه توس امکان دیگری که برای مشتریان وجود دارد ساخت سفارشی یک فن صنعتی یا هواکش صنعتی مطابق نیاز مشتریان می باشد.   دفتر شرکت تهویه توس

فضای حرفه ای شرکت محیطی مناسب برای صحبت و اخذ مشاوره و در نهایت انتخاب بهترین محصول مطابق با نیاز مشتری را فراهم می کند.

توصیه ما برای یک خرید حرفه ای از بازار هواکش و فن دروازه دولت 

ابتدا با جستجو در گوگل ، آدرس دقیق مغازه داران و شرکت هایی که فن مورد نظر شما را دارند پیدا کنید. زمانی بگذارید برای حضور فیزیکی در بازار و مراجعه به تمام آدرسهایی که انتخاب کرده اید. قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام کنید چه از شرکت ها و چه از مغازه داران و درنهایت با مقایسه و اخذ مشاوره لازم محصول خود را تهیه بفرمایید.

برای بازدید شرکت و مشاوره حضوری می توانید از قبل با بخش مهندسی فروش شرکت تهویه توس تماس بگیرید.

با مراجعه به آدرس سایت شرکت : www.tahviehtoos.com  نیز می توانید محصولات متنوعی را از برندهای گوناگون مشاهده بفرمایید.